بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

آخرین خبرها
اطلاعات تماس
آموزش آموزش طراحی سایت

حذف محدودیت جغرافیایی توسط سایت

مشکل محدودیت جغرافیایی در کسب و کارها همواره مسئله ای مهم بوده و بسیاری از افراد با دارا بودن پتانسیل عالی برای موفقیت در کار خود نتوانستند به موفقیت بزرگی دست یابند، امروز در بلاگ رضا وب به طور کامل به موضوع حذف محدودیت جغرافیایی توسط سایت خواهیم پرداخت.

در مطالب آموزشی قبلی تا به الان همواره سعی کردیم مزایا و امتیازات داشتن سایت تخصصی در دنیای امروزی را برای شما کاربران عزیز گروه مهندسین رضا وب بیان کنیم.

محدودیت جغرافیایی واژه ای آشنا برای بسیاری از مردم بوده است، عبارتی که در ظاهر 2 کلمه بوده اما معنا و مفهوم و همچنین  قدرت عمل بسیار بزرگی دارد.

عبارت محدودیت جغرافیایfiی قطعا برای هر کسی در هر زمینه و هر شرایطی معنا و مفهوم متفاوتی خواهد داشت.

 

در صورت تمایل برای مطالعه سایر مطالب آموزشی به بخش بلاگ مراجعه نمایید.

 

ما در این آموزش مشکل محدودیت جعرافیایی را به معنای فاصله مکانی فروشندگان، موسسات، شرکت ها، مغازه ها و کلیه کسانی که با فروش و ارائه خدمات به مشتریان سروکار دارند در نظر می گیریم به این صورت که وجود فاصله مکانی باعث عدم امکان ارائه خدمات به افراد بیشتر و نقاط دیگر از محل فعالیتشان شده است.

برای درک بهتر موضوع فرض کنید شما مغازه یا شرکتی در زمینه فروش محصولات پزشکی دارید و در این حرفه فعالیت می کنید و همچنین محل فعالیت شما نیز شهر تهران است.

قطعا شما به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان به فکر توسعه مجموعه خود خواهید افتاد، یعنی به فکر افزایش فروش، افزایش مشتریان و افزایش محصولات خودتان خواهید بود، که همه ی این موارد شما را به سمت دایر نمودن نمایندگی هایی تحت نظارت خودتان خواهد برد.

 

پس شما به ترتیب اینگونه عمل خواهید کرد:

  • در مرحله اول ایجاد و دایر کردن نمایندگی در سایر نقاط شهرتان
  • در مرحله دوم ایجاد نمایندگی در شهرهای نزدیک به شهر خودتان
  • در مرحله سوم ایجاد و دایر کردن نمایندگی در سایر استانها
  • و…

شما در همه ی مراحل بالا یک هدف مشترک و بسیار بزرگی را تحت عنوان پیشرفت شغلی دنبال خواهید کرد، اما خب به نظرتان ایجاد و راه اندازی نمایندگی به صورت فیزیکی آیا به همین سادگی خواهد بود؟

قطعا جواب سوال شما نه خواهد بود، چون شما مستلزم صرف هزینه و زمان بسیاری خواهید بود.

 

پس باید چه کاری انجام بدهیم که هم ریسک کمتری داشته باشد بعلاوه هزینه کمتری بخواهد و هم به صورت اساسی و اصولی ما را برای رسیدن به هدفمان که همان افزایش فروش و توسعه کسب و کارمان است برساند؟

 

امروزه و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی راه حل حذف محدودیت جغرافیایی برای کسب و کارها داشتن یک سایت تخصصی و حرفه ای می باشد.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که شما به یک نمایندگی جامع، کامل و 24 ساعته و از همه مهمتر به یک نمایندگی جهانی نیاز دارید که در 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان و کاربران شما باشد.

پس در نتیجه شما با داشتن یک نمایندگی جامع اینترنتی موفق به حذف محدودیت جغرافیایی توسط سایت شده اید و این یعنی آغاز یک برتری نسبت به سایر رقبا

برای سفارش طراحی سایت حرفه ای کلیک کنید.

 

یک سایت حرفه ای و تخصصی می تواند همه ی آن چیزی که شما از یک نمایندگی نیاز دارید را برای شما پیاده سازی کند، یعنی شما در وب سایت خود که نماینده مجموعه شما در دنیای اینترنت است درباره کسب و کارتان، درباره محصولاتتان، درباره فعالیت و همه ی مسائل کاری خواهید گفت.

محصولاتتان را برای فروش عرضه خواهید کرد و مشتریان شما از سراسر کشور حتی جاهایی که تا الان شاید اسمشو هم نشنیده باشید به سمت شما سرازیر خواهند شد.

امروزه هر کسی به لطف طراحی سایت تخصصی می تواند با فعالیت حرفه ای در اینترنت اقدام به حذف محدودیت جغرافیایی که در دنیای واقعی وجود دارد بکند.

داشتن یک سایت تخصصی و کاملا حرفه ای به ما در بدست آوردن مشتریان جدید یاری می دهد، آمار و اطلاعات بدست آمده از سایت تخصصی همواره برای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از مجموعه ما ابزاری موثر و تاثیر گذار است.

قطعا بعد از داشتن سایت حرفه ای خود خواهید توانست از مانع بزرگی همچون مشکل محدودیت جغرافیایی عبور کرده و طیف مشتریان و کاربران خود را به صورت چشمگیری با افزیش روبه رو نمایید.

در صورت تمایل می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت در وب سایت گروه مهندسین رضا وب از تخفیف ویژه و شرایط بسیار عالی ما استفاده نمایید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *